Приймальна комісія:  email telephon30   telegram color   whatsapp 

Таврійські сурми 2017 р. (положення)

Положення VIII Всеукраїнського фестивалю духової та естрадної музики «Таврійські сурми».

1. Засновники та організатори фестивалю:

  • Департамент  культури, туризму, національностей та релігій Запорізької обласної державної адміністрації;
  • Комунальна установа «Обласний методичний центр культури і мистецтва»;
  • Мелітопольська міська рада;
  • Відділ культури Мелітопольської міської ради;
  • Комунальний заклад «Мелітопольське училище культури».

2. Мета фестивалю:

Всеукраїнський фестиваль «Таврійські сурми» проводиться з метою подальшого розвитку та пропаганди діяльності духових та естрадних оркестрів, розповсюдження досвіду роботи провідних музичних колективів, виявлення творчих колективів та виконавців, що працюють в жанрі духової та естрадної музики, підвищення рівня виконавської майстерності та сценічної культури, оновлення та популяризації класичного, національного та сучасного репертуару, виявлення музично обдарованої молоді та стимулювання її творчої активності, активізації розвитку виконавської майстерності гри на духових та ударних інструментах.

3. Конкурсні вимоги:

Програма виступу кожного колективу складається з 3-4 музичних творів різних жанрів, загальною тривалістю до 20 хвилин;

Журі має право за власним вибором прослухати будь-який твір, що входить до обов’язкового репертуару. Ноти обов’язкового репертуару на сайті http://muk.zp.ua

4. Учасники фестивалю та порядок подання документів:

До участі у фестивалі запрошуються професійні та аматорські колективи, які мають статус «Муніципальний», «Народний», та «Самодіяльний», колективи музичних шкіл та шкіл мистецтв, вищих навчальних закладів I-IVрівнів акредитації, дитячі самодіяльні колективи.

Для участі у Всеукраїнському фестивалі духової та естрадної музики «Таврійські сурми» кожен колектив  до 1 травня 2017 року подає в оргкомітет по проведенню фестивалю заявку(зразок заявки додається), затверджену керівником закладу, список творчого складу колективу(прізвище, ім’я  та по -батькові, інструмент); коротку творчу біографію.

Заявка подається за адресою:
72319 Запорізька обл., м. Мелітополь, пр-т. Б. Хмельницького, 41.
Мелітопольське училище культури
Телефон-факс (29) 43-50-80 (директор), 43-50-94 (оргкомітет по проведенню фестивалю).
Сайт: muk.zp.ua
Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Примітка: Ваші документи вважаються прийнятими та зареєстрованими, якщо Ви одержали на них відповідь від оргкомітету.

Організаційний комітет фестивалю:
  • розробляє та затверджує регламент та загальну концепцію фестивалю;
  • готує сценарій та загальний план підготовки та проведення фестивалю;
  • затверджує склад журі;
  • покладає на себе рішення всіх питань, пов’язаних з організацією фестивалю;
  • складає звіт про результати проведення фестивалю.
5. Умови та порядок проведення фестивалю:

Фестиваль «Таврійські сурми» відбудеться 19-20  травня,2017 року в  м.Мелітополі.

Заходи фестивалю передбачають: марш-парад духових та естрадних оркестрів, конкурсне виконання програм, концертні виступи на  майданчиках м. Мелітополя та Мелітопольського району, гала-концерт. Для здійснення розважальних програм та позаконкурсних заходів необхідно мати репертуар на 40-45 хвилин виконання.

Кожний творчий колектив повинен мати в репертуарі музичну «візитну картку» до 5 хв.виконання.

Оргкомітет не повертає документи, які були прислані для участі у фестивалі та не несе відповідальності за втрачені документи під час пересилки.

Порядок виступів конкурсантів визначається шляхом жеребкування.

Хід фестивалю віддзеркалюється у засобах масової інформації.

Оргкомітет залишає за собою право на трансляцію відеозапису фестивалю.

Інформацію про хід фестивалю, його учасниках та переможцях буде розміщено на сайті http://muk.zp.ua.

6. Робочі органи фестивалю:

Для проведення фестивалю «Таврійські сурми» створюється оргкомітет та журі, яке визначає переможців фестивалю-конкурсу.

Журі затверджується оргкомітетом фестивалю. До складу журі входять досвідчені фахівці, які мають визнання та сприяють популяризації ідей фестивалю.

7. Визначення та нагородження переможців фестивалю:

За результатами конкурсних виступів журі визначає:

  • володаря Гран-прі фестивалю;
  • звання Лауреата трьох ступенів;
  • звання «Дипломант»;
  • заохочувальні призи та премії.
Учасники-переможці нагороджуються грошовими преміями та спеціальними призами. Залежно від результатів конкурсу і в межах встановленої кількості премій журі має право:
  • присуджати не всі премії;
  • здійснювати поділ премії між виконавцями.

Журі надається право перерозподілу винагород. Рішення журі остаточне і перегляду не підлягає.

Фестиваль завершується урочистим нагородженням переможців та Гала-концертом лауреатів фестивалю.

Примітка: У лютому 2017 року  проведено методичний семінар для керівників оркестрів-учасників фестивалю. З інформацією можна ознайомитися на сайті училища.

Витрати на проживання, харчування та проїзд учасників фестивалю здійснюється за рахунок організацій, що направляють. Організаційний комітет по проведенню фестивалю бере на себе обов’язки: поселення учасників фестивалю, організацію харчування, висвітлення заходів в засобах масової інформації.

Примітка: Після отримання «Положення» кожний колектив повинен у 10-денний термін надіслати попереднє підтвердження щодо можливості участі у фестивалі по телефону або по електронній пошті.