Приймальна комісія:  email telephon30   telegram color   whatsapp 

Особистий блог викладача як інструмент дистанційного навчання здобувачів освіти

Локдаун, запроваджений в Україні в березні минулого року, засвідчив, що українська система освіти не була готова працювати дистанційно. Протягом року, що минув, міністерство освіти і науки (МОН) ухвалило Положення з дистанційного навчання, а спільно з міжнародними партнерами були розроблені курси, на яких вчителі самі вчаться навчати дистанційно. Крім того, була створена онлайн-платформа "Всеукраїнська школа онлайн", на якій викладаються відеоуроки для кожного класу відповідно до навчальної програми.

Створення сайтів педагогів, освітніх установ, продиктована часом і вимогами держави, викладеними у нормативних документах. Можливості використання сайтів ще не достатньо вивчені. Хоча вже сьогодні, без сумніву, можна відзначити, що робота з сайтами дає можливість розвитку інформаційно-комунікаційних компетенцій не тільки студентів, але й самих педагогів. Сайти стають прообразом електронного Портфоліо викладача, візитною карткою педагога та його педагогічної діяльності.

Сьогодні Інтернет надає викладачувелику кількість ресурсів та інструментів для створення свого Інтернет – представництва і використання його в освітньому процесі.

В своїй роботі я використала можливості ресурсу Blogger.

Сайт був створений мною відносно недавно – 8 травня 2020 рокута має адресу:https://fileo-evrika.blogspot.com/ (правою кнопкою натискаючи, відкрити гіперпосилання, Ви можете зайти на його сторінки).

На якому б етапі життєвого і професійного шляху не знаходився вчитель, він ніколи не може вважати свою освіту завершеною, а свою професійну концепцію остаточно сформованою. Участь у роботі по створенню особистого сайту– це не просто веління часу, а необхідність для плідної роботи будь-якого викладача-предметника, що працює по впровадженню нових освітніх стандартів у навчальний процес.

 

Інформацію підготувала: викладач ПЦК соціально-економічних дисциплін Ревенок І.А.